تنور و فر گاز

فروش عمده تنور و فر گاز سوز خانگی

تنور و فر گاز

فروش عمده تنور و فر گاز سوز خانگی

کباب کوبیده خوشمزه و مخصوص با تنورگازی

با تنورگازی 90کالا می توان انواع نان و پیتزا  کیک و شیرینی جات  بریان مرغ و... را به راحتی در منزل طبخ نمود.

کباب کوبیده خوشمزه و مخصوص

کباب کوبیده خوشمزه و مخصوص با تنورگازی 

  • مواد لازم:

گوشت گوسفندی 400گرم  پیاز 3عدد متوسط  کره 50گرم  دمبه 100گرمم  زعفران دم کرده 2 قاشق غذاخوری  نمک و فلفل سیاه به مقدار لازم.

  • دستور پخت کباب کوبیده داخل تنورگازی:

برای تهیه کباب کوبیده خوشمزه در تنورگازی ابتدا گوشت را به همراه دنبه دومرتبه چرخ می کنیم و داخل کاسه ی مناسب می ریزیم. سپس پیاز ها را با رنده ریز رنده می کنیم و به کاسه حاوی گوشت اضافه می کنیم. در ادامه مقداری نمک و فلفل سیاه به مواد اضافه کرده و با دست به مدت 10دقیقه مواد را ورز می دهیم تا کاملا چسبناک و منسجم شوند. ورز دادن مایه کباب باعث می شود در پایان پخت کباب ما از هم باز نشود. حالا روی کاسه را باسلفون پوشانده و به مدت 1ساعت در یخچال قرار می دهیم تا استراحت کند.

پس از گذشت این زمان سینی تنورگازی 90کالا را با کمی روغن چرب کرده و به اندازه یک نارنگی از مایه کباب برمی داریم و داخل یک پلاستیک فریز حالت می دهیم و درون سینی تنورگازی کنار هم می چینیم. پس از اینکه قالب زدن کباب ها به پایان رسید در صورت تمایل چند عدد گوجه فرنگی هم داخل سینی تنورگازی قرار می دهیم. تنورگازی را از 10 دقیقه قبل با حرارت 180 درجه سانتی کراد روشن می کنیم تا کاملا گرم شود. سپس سینی تنورگازی را داخل تنور قرار داده و اجازه می دهیم کباب ها به مدت 30 دقیقه در تنور بمانند تا بطور کامل و یکدست بپزند. پس از گذشت 20 دقیقه کره را ذوب کرده و به همراه زعفران مخلوط می کنیم و با قلمو روی کباب ها می کشیم. در پایان کباب ها را در ظرف مورد نظر می کشیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.