تنور و فر گاز

فروش عمده تنور و فر گاز سوز خانگی

تنور و فر گاز

فروش عمده تنور و فر گاز سوز خانگی

نحوه پخت جوجه کباب تنوری

تنورگازی های ۹۰کالا محصولی ایده آل برای پخت انواع نان ، کیک ، شیرینی ، کلوچه ، مرغ ، ماهی ، پیتزا و… می باشد.

 پخت جوجه کباب تنوری

نحوه پخت جوجه کباب تنوری

نحوه پخت جوجه کباب تنوری

  • مواد لازم:

ران مرغ ۱ کیلوگرم ، روغن مایع ۱/۲ لیوان ، سیر ۴ حبه ، ماست ۳ قاشق غذاخوری ، فلفل سبز به مقدار لازم ، گوجه فرنگی به مقدار لازم ، رب گوجه ۱ قاشق غذاخوری ، پودر آویشن ۱ قاشق چایخوری ، نمک به مقدار لارم.


  • طرز تهیه جوجه کباب تنوری:

برای تهیه جوجه کباب تنوری ابتدا ران مرغ را به صورت مکعبی یکسان خرد کرده و درون کاسه مناسب می ریزیم. در ادامه ماست را به همراه روغن مایع درون کاسه جداگانه ریخته حالا پوست سیر را جدا کرده و با دندانه های ریز رنده رنده می کنیم و به همراه رب گوجه  پودر آویشن  نمک  زیره به ماست اضافه کرده و هم می زنیم تا مواد ترکیب و یکدست شوند. در این مرحله مخلوط ماسه را به گوشت مرغ اضافه کرده و هم میزنیم تا گوشت مرغ به مواد آغشته شود. در ادامه روی کاسه را با سلفون می پوشانیم و اجازه می دهیم به مدت ۴ تا ۱۲ ساعت درون یخچال استراحت کند. پس از گذشت این زمان تنورگازی را روی ۱۸۰ درجه سانتی گراد قرار می دهیم تا کاملا گرم شود.

در ادامه فلفل و گوجه فرنگی شسته شده را هم اندازه با گوشت مرغ خرد می کنیم خرد می کنیم. سپس گوشت مرغ مزه دار شده را از یخچال خارج کرده و ران های مرغ را به سیخ می کشیم و لابه لای ران ها یک تکه گوجه فرنگی و فلفل قرار می دهیم به همین ترتیب ران های مرغ را به سیخ می کشیم تا تمام شود. در این مرحله سیخ های جوجه کباب را به ترتیب درون سینی تنورگزای ۹۰کالا می چینیم و سینی را داخل تنورگازی قرار داده و اجازه می دهیم جوجه کباب ها به مدت ۲۰ دقیقه درون تنور بمانند تا یک طرف آن ها پخته شود سپس آنها را بر می داریم و اجازه می دهیم طرف دیگر آنها به مدت ۱۵ دقیقه پخته شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.